آشنایی مامان و باباآشنایی مامان و بابا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

روزهای طلایی زندگی سه نفرمون

بدون عنوان

1398/1/29 10:22
نویسنده : سهیلا
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز،،،

هنوز پسرکوچولوی ما به دنیا نیومده× الان تو هفته 36 جنینی اش هست،، و با گذشت نه ماه من و باباش نتونستیم اسمی که به دلمون بشینه پیدا کنیم.

اومدم تو این سایت که از اسم عزیزان شما یکی رو انتخاب کنم××

که... گفتم بهتره منم برای فندقمون ی وبلاگ درست کنم و خاطراتش رو اینجا ثبت کنم،،،

ممنون میشم اگه اسم قشنگی رو بلدین بهم پیشنهاد بدین.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانیمامانی
29 فروردین 98 17:04
من اسم آریا رو خیلی دوست دارم.بستگی به خودتون داره
سهیلا
پاسخ
از اول که فهمیدم باردارم یکی از گزینه هام بود، اما اینقدر روی همه چی اسم آریا رو گذاشتن که انگار دودل شدم.
خمیربازی آریا، تاکسی تلفنی، قالیشویی، باشگاه و....
مامانیمامانی
29 فروردین 98 17:08
ان شاء الله بارداری سالمی رو سپری کنی و زایمان راحت و خوب .قدم گل پسرتون پرخیر و برکت باشه برای زندگیتون
سهیلا
پاسخ
فداتون بشم، مرسی